mandag 20. oktober 2008

Ting 5 og 6

Puh! Ei ukes høstferie, retting av nasjonale prøver og grammatikkprøver har gjort at jeg er på "hæl'n" med 23ting om web 2.0. Jeg er "bare" skolebibliotekar, nemlig. Hovedbeskjeftigelsen er lærer i norsk, samfunnsfag og fransk i ungdosskolen.
I dag har jeg imidlertid gjort meg halvferdig med ting 5 og 7 (må gjøre oppgavene), og jeg har gjort utforskingsoppgavene 1-4, ting 6.
Det blir mange brukernavn og passord å holde styr på etterhvert, må lage meg en oversikt;-
husken er ikke hva den engang var :-(
Har litt sånn angstfølelse i forhold til å etterlate seg så mange spor på internett.......Ser Big Brother meg :-/ ..........?

1 kommentar:

lene sa...

vi skal snakke litt om nettvett på 2. samling. En del av målet med kurset er at man skal føle seg trygg når man styrer rundt på nettet.