tirsdag 2. desember 2008

Ting 23: Oppsummering

Jeg kom i mål! Det ble mye på slutten, men slik er det....kniven MÅ på strupen av og til.
Jeg angrer ikke på at jeg ble med på kurset. Jeg har lært mye, og som tidligere sagt: dette kurset burde være obligatorisk for lærere. Her er mye "snacks" til pedagogisk bruk, og et nyttig innblikk i webens OG ungdommenes verden. Synes kursopplegget har vært bra, men for meg som har mitt hovedvirke i skolen - som lærer, så hadde vært mer OK med lærerkolleger enn bibliotekkolleger, selvfølgelig.
Jeg skal gå i mitt lønnkammer, og før året er omme, så SKAL jeg ha tenkt ut et undervisningsopplegg som web 2.0.Takk til kurslederne for et lærerikt og nyttig kurs.

1 kommentar:

Marianne W. sa...

Gratulerer med fullført 23 tingkurs! Synd at du ikke hadde med flere lærerkolleger på kurset. Skjønner at det hadde vært nyttig for deg. Uansett takk for tilbakemeldingen på kurset.
Hilsen Marianne